torstai 22. tammikuuta 2015

TX?

HIIIIIII
Nyt kun oon vähän rauhottunu (mut silti ihan mielettömän innoissani) niin voin tännekkin nopeesti kertoa kuulumisia. Tosiaan tasan viikko sitten torstaina sain expolta viestin että "Mahdollinen sijoitus USAssa?" Siitäkös pikku Eeva innostui ja puhkesi elämänsä ensimmäisiin ilon kyyneliin. Mulle siis ois löytynyt perhe, tai oikeastaan Host-mom Texasista! Sain tietää asiasta näin aikasin, koska kyseessä olisi kaksoissijoitus. Mulle tulisi Host-sisko saksasta! Jännää!! Tosiaan mulle annettiin mahdollisuus kieltäytyä tästä perheestä, mutta koska Texas on jotenki muokkautunu mun mielessä ihan mahtavaks ja yhdeksi lemppariosavaltioista niin päätin hyväksyä tarjouksen! Allekirjoitin hyväksynnän kaksoissijoituksesta maanantaina ja Mari lupasi soittaa jenkkeihin heti mun kanssa juteltua, että saavat tietää mun olevan positiivisin mielin tulossa. Homma ei oo vielä 100% varma koska en tiiä onko tää sisko hyväksynyt kaksoissijoituksen. Lisäksi homma riippuu siitä, että saadaanko meille molemmille koulupaikkaa. Ehkäpä parin viikon sisällä?

(Pöllin tän kuvan WeHeartista, sori)
Oon nyt siis ensimmäinen joka on saanut sijoitustiedot expon kautta tänä vuonna, ihan mahtavaa! Oon ihan ihmeissäni miten nopeesti perhe on löytynyt kun edellisenä maanataina sain tiedon että hakupaketti on hyväksytty jenkkien puolella (sitä edellisenä torstaina mun student-profile ilmestyi aspectin sivuille) kun jo n.3 päivän päästä hyväksymisestä sain jo tietää tästä. Ihan kreisiä! Olin ihan varma että saan odotella perhettä ihan viimesille lähtöpäiville saakka, miten elämä voikaan yllättää.

Host-momista ja siskosta kerron lisää sitten ku homma varmistuu ja oon heidän kanssaan jutellut.
Hakupakkettipostausta väsään ens viikon puolella kun koeviikko loppuu ja vietän pitkää viikonloppua, jee! Jaan sen luultavasti kahteen eri osaan, ettei tuu liian pitkää, lol

E

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti