sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Perhosefekti

Eikö jokainen mennyt vuosi oo aina se paras? En osaa kuvitella miten hyvä tästä vuodesta tulee kun 2014 oli jo niin mahtava.

Oon nähnyt monia postauksia menneestä vuodesta ja päätin käydä itsekkin sen "nopeasti" läpi. Viimevuonna tapahtui vaikka ja mitä! Keväällä kävin Olivian kanssa Arvin Van Buurenin keikalla ja tanssin itteni pyörryksiin, Emmin ja Essin kanssa pyörähdettiin 30 Seconds To Marssin keikalla. Kesäkuussa mun työt alkoi heti ja juhannuksena mentiin meidän pikkumökille juhlistamaan. Päädyin nukkumaan mökissä yksin kun muut halusi kotiin. Hupaisaa. Kesäkuun puolessavälissä oli myöskin mun siskon häät loviisassa.
1)Armin Van Buuren 2)Varastin ilmapallon 3) Minä, Emmi ja Essi 4)Lisää ilmapalloja 30stm keikalla

Heinäkuun alussa oli Summer Up jonne lähdettiin porukalla. Kyseessä oli mun ekat festarit ikinä ja oli kyllä tosi hauskaa! Viikonlopun jälkeen balleriinat oli käyttökelvottomat ja ääni täysin poissa. Heinäkuun puolivälissä meille tuli viikoksi asumaan italialainen vaihtari Chiara.

Olin koko heinäkuunkin töissä ja jatkoin pitkälle syksyyn tehden viikonloppuja. Elokuussa koitti Weeked-festivaali minne lähdin Tiinan, Liisan ja Siirin kanssa. Hauskaa oli, eksyttiin, tavattiin uusia ihmisiä ja hypittiin ihmisten olkapäillä. Elokuun luppupuolella oli sitten vielä Cheekin stadionkeikka jonne menin Olivian, Emmin ja Essin kanssa. Lähdettiin lauantaiaamuna ysiltä jonottamaan ja istuttiin sateessa koko pv.
1) Minä ja Emmi Summer Upissa 2) Chiara, Maija ja minä Heurekassa 3&4)Weekend-festivaali 5) CHEEK 6)Kati, Jenna ja minä Summer Upissa

Tosiaan heinäkuun lopussa aloin tosissaan painostamaan porukoita vaihtojuttuun ja kun äiti ei sanonut suoraan ei, varasin haastattelut expolle, yfulle ja intolle. Expolta mut sitten hyväksyttiinkin (ainoona, lol) ja pistin pyörät pyörimään. Loppusyksy meni vaihtoa hehkuttaessa ja opiskellessa. Nyt mun kaverit on ihan kyllästyneitä mun vaihtopuheisiin. (Onneks mulla kuitenkin on Vaihtareiden wappiryhmä!) Mukaan mahtuu vielä jos oot lähössä ja haluut mukaan meidän sekoiluihin
Lokakuun 27 sähköpostiin pamahti hakupaketti ja marraskuun ajan sitä täyttelin. Joulukuussa täytin 17 ja joulu meni rauhallisesti. Joululomalla en tehnyt yhtään mitään ja uusivuosi meni ystävien kanssa juhlimalla porvoossa.
1)Uusivuosi 2)Kipeenä Tiuhdin kanssa 3)Maisemia ikkunasta 4)Luistelua


Tosiaan eilen huomasin että Aspectin sivuille oli vihdoin tullut mun oppilasprofiili, eli perheen metsästys on nyt alkanut, jee!

Tää postaus on nyt kovin sekava syytän sitä että oon nyt kolmatta päivää kovassa flunssassa eikä aivot kulje ihan normaalisti. Tosiaan, hyvää uuttavuotta!

Eeva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti